2012. augusztus 19., vasárnap

Az Óbudai-sziget története a sziget.hu-n

 
Augióusztus 7-én, Zubreczki Dávid (ő volt a riporter; urbanista.blog.hu) meghívására mentem ki idén az Óbudai-szigeten 20. alkalommal megrendezett Sziget fesztiválra, hogy a hely történelméről beszéljek a kamera előtt. Miközben alkalmas helyszínt kerestünk a felvételhez, megtaláltuk a modernkori mellékágfeltöltést, különböző sziget szinteket és a Helytartói Palota helyén zöldellő golfpályát is. Errefelé nem nagyon nyüzsögtek a fesztiválozók. Annak ellenére, hogy életem első interjúja volt kiteszem ide. Mindenre sajnos nem jutott idő, ugyanis szinte lehetetlen a sziget történetét 3 percbe sűrítve előadni, főleg úgy, hogy egy részét le is vágták. A videó címét nem én adtam. Szerencsére azok számára, akik többet szeretnének tudni: a Hajógyári-sziget római  múltjáról már volt szó itt a Dunai Szigeteken.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...